montada mans doctors



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 صعيدى فى من سيربح المليون

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
rohismnaldinho
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 84
العمر : 27
رقم العضوية : 4
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: صعيدى فى من سيربح المليون   الأربعاء 25 فبراير - 23:49

هذا يقولك فيه صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على



أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة



ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء



فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،



فكان جواب الجمهمور 100% الجواب الأول الشجرة،



فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة



والجواب الثاني البقرة.



فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .



طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.



فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي



فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:



عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

flower flower رقبتى يا معلم جدى flower flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The fierce
Admin
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 27
رقم العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 10/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 28 فبراير - 1:29

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله جامده

دايما الصعايدة فاضحنا على الفضائيات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mansdoc.hooxs.com
lito elnagar
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 138
العمر : 27
الموقع : http://mansdoc.hooxs.com/
رقم العضوية : 3
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 28 فبراير - 2:25

ههههههههههههه جامدى يا محمد بس خف شوية عالصعايدة مش اوى كده.....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rohismnaldinho
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 84
العمر : 27
رقم العضوية : 4
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 28 فبراير - 10:50

هات ريشتك هات الوانك.....وارسم عالارض مكانك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
free man
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 11
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 28 فبراير - 22:20

هيغتالوك يا ولد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rohismnaldinho
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 84
العمر : 27
رقم العضوية : 4
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 28 فبراير - 23:37

عم سلطان رجل زواقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moby22
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 5
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   الإثنين 2 مارس - 23:31

ههههههههههههههههههههههههههه
بجد جامده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OJO
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 46
العمر : 28
الموقع : هندسة المنصورة
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 7 مارس - 0:13

هههههههههههههههههه
جميله
شكرا ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
doctorasara
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 7 مارس - 1:33

ههههههههههههههههه

حلوة اوى

بس احنا مش قدهم

حد هنا صعيدى ؟؟ What a Face
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://m3aakmontada.forumotion.net/forum.htm
rohismnaldinho
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 84
العمر : 27
رقم العضوية : 4
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون   السبت 7 مارس - 2:32

اللهم قلل من امساكة واكثر من اسهالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
صعيدى فى من سيربح المليون
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
montada mans doctors :: تعالى فك عن نفسك شوية :: اضحك كركر-
انتقل الى: